پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بررسی فرصت‌های همکاری

بررسی فرصت‌های همکاری

- 1402/05/03

جلسه بررسی فرصت‌های همکاری شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با شرکت خدمات انفورماتیک ایران در پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، جلسه بررسی فرصت‌های همکاری شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با شرکت خدمات انفورماتیک ایران در محل پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

این جلسه با هدف معرفی فرصت‌های همکاری شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در استان خراسان رضوی برگزار شده بود.

شرکت خدمات انفورماتیک ایران با تجربه‌ی بیش از 20 ساله، به‌عنوان بازوی اجرائی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور تأسیس شد.

این شرکت با دانش فنی و تخصصی حوزه اطلاعاتی، در رده بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه در سطح منطقه و جهان قرار دارد.

 در این جلسه، شرکت‌های حوزه ICT استان به‌طور جامع معرفی شدند و توانمندی‌ها و دستاوردهای آن‌ها برای همکاری با شرکت خدمات انفورماتیک ایران به‌صورت دقیق بررسی و ارائه شد.

همچنین، امکانات و فرصت‌های همکاری با این شرکت برای توسعه فناوری و کسب و کارهای حوزه ICT مورد توجه قرار گرفت.

 ه منظور تنوع بخشیدن به رویدادها و جذب بیشتر از حوزه‌های مختلف، تصمیم به برگزاری یک رویداد مرتبط با حوزه مالی و فناوری مالی (فینتک) گرفته شد.

این تصمیم به‌منظور جذب نخبگان و شرکت‌های تخصصی فینتک به منظور همکاری و اشتراک تجربیات و دانش در این حوزه از طریق همایش‌ها و نشست‌های مختلف اجرا خواهد شد.

دانلود پیوست خبر علی جاهدی علی جاهدی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.